dilluns, 26 de maig del 2008

Calendari i resum de l'assemblea del dilluns 26 de maig

A l'assemblea del darrer dilluns 26 de maig hem acordat fer grups de treball oberts (grup per a llegir i fer textos, grup de performances, grup de cartelleria, grup informatiu...) per a coordinar-nos l'any que ve i continuar el treball. També hem acordat que el grup de textos farà un manifest.

Per a aprovar el manifest hem quedat el dimecres que ve després d'una xerrada que faran l'estudiant Carlos Sevilla i el vicerrector de convergència Antonio Ariñó sobre l'aplicació de Bolonya i els seus problemes, organitzada per ATTAC i Acontracorrent. Aquesta xerrada serà el dimecres 28 al saló de graus de la Facultat de Dret a les 10,30 hores.

Us esperem!

2 comentaris:

Víctor ha dit...

Hola, ¿podeis darnos un modo de contacto, una dirección de correo electrónico, o en su caso podrías poneros en contacto con nosotros?

Nos encantaría estar al tanto de cómo os van las cosas.

Asamblea de Univ. Complutense de Madrid

asambleaucm@yahoo.es
http://bastiondelconocimiento.blogspot.com

Mitrofán y la burbuja inmobiliaria ha dit...

Claro, tenemos nuestro email "assembleacontrabolonya@gmail.com" estaría muy bien que estuvieramos en contacto. La verdad es que en Madrid sois un referente con la huelga que habéis hecho. ¡Todo el apoyo desde aquí!

Si quereis cualquier cosa aquí estamos empezando y la verdad es que está cuajando la cosa y todo lo que sea estar informados de como va todo en el resto de Universidades estaria muy bien.